Een nieuwe ondernemer binnen KP Interieur

“Inderdaad, ik ben een ondernemer. Alleen onderneem ik nu niet meer voor mezelf, maar voor KP Interieur vanuit de functie van adviseur en projectleider.” Jeroen was eigenaar van een interieurbouwbedrijf. Dus toen hij werd benaderd door KP Interieur om voor hen te komen werken, moest hij daar natuurlijk wel even over nadenken. Maar het team, de projecten en de klanten bleken doorslaggevend. “Ik vond het stuk voor stuk goede redenen om ‘ja’ te zeggen op hun voorstel. Diep van binnen zal ik natuurlijk altijd een ondernemer blijven. Dat is nou eenmaal de aard van het beestje. Ik zal altijd streven naar kwaliteit, naar het hoogst haalbare voor de klant en voor de organisatie. Maar die eigenschapen kan ik ook goed inzetten binnen KP Interieur.”

Spin in het web

“Het succes van een project begint al bij het eerste gesprek met de klant. Hij of zij heeft een idee en wij bedenken daar een passende oplossing voor. Op dat moment stap ik in. Als adviseur en projectleider ben ik de spin in het web tussen klant, werkvoorbereiding, productie en uitlevering. Echt de schakel tussen commercie, meedenken en meedraaien aan de voorkant van een project. Steeds zijn wij aanwezig om de wens van de klant zo goed mogelijk te vervullen. Of het om de afmeting van een pantry gaat of om een ander knopje op de deurkruk: wij bewaken het proces.

Sneller, slimmer, gemakkelijker

Naast zijn rol als adviseur en projectleider werkt Jeroen ook aan procesoptimalisatie binnen KP Interieur. “Ik ben al ruim 17 jaar werkzaam in de interieurbouw en heb 10 jaar lang een eigen zaak gerund. Die ervaring komt daarbij goed van pas.” De meeste aandacht van Jeroen op het gebied van procesoptimalisatie zal uitgaan om de intelligentie van ons tekenpakket beter in te zetten binnen onze organisatie. We willen daarmee vanuit de tekening direct opdracht geven aan de machinale verwerking.

Een project eindigt pas als een klant tevreden is

Wat hij ook doet, Jeroen weet precies waar hij op afstevent: “Mijn opdracht is pas voltooid als een mooi project opgeleverd wordt met een blije klant.” Omdat zijn functie zo breed is, gaan mensen hem op veel verschillende plekken tegenkomen in de organisatie. Bijvoorbeeld op onze productielocatie Emmen, in het kantoor in Haaksbergen, of ergens in het land bij de klant. Jeroen: “De veelzijdigheid van deze functie maakt het voor mij extra leuk. Geen dag is hetzelfde. In de afgelopen weken heb ik al in meerdere projecten meegedraaid en ik kan wel stellen: dat smaakt naar meer!”

Heb jij een project waarmee wij als KP Interieur je kunnen adviseren? Neem vandaag nog contact op met Jeroen of één van zijn collega’s.