Case Nedap

Markten in beweging brengen met technologie die ertoe doet. Dát is de missie van Nedap. Hun technologie creëert toegevoegde waarde met producten die relevante problemen oplossen. Daarbij staat niet de techniek, maar de manier waarop mensen techniek gebruiken centraal.

Verschillende problemen vragen om verschillende expertises. Nedap heeft 9 marktgroepen in huis, elk met een diep inzicht in het betreffende marktsegment. Dit resulteert in uitgebalanceerde combinaties van de laatste technologieën en in systemen die zijn afgestemd op de vraagstukken van de markt.

Door slim gebruik te maken van de kennis en ervaring van hun marktgroepen ontwikkelt Nedap voortdurend nieuwe producten. Deze interne krachtenbundeling is een belangrijke succesfactor van Nedap.

De N.V. Nederlandsche Apparatenfabriek “Nedap” is opgericht in 1929, is genoteerd aan de beurs sinds 1947 en heeft wereldwijd meer dan 750 mensen in dienst.

  • Klant: Nedap
  • Doel: Inrichting die aansluit bij de vernieuwende werkstijl binnen Nedap
  • Website: Nedap.com